Tuesday, May 11

Number 3!

Lisa kena tag lagi la pulak oleh si mamat encem ni ~ qamarguyz ;)
Apa yang lisa kena buat?


1. go to your photo files, select the 3rd photo folder.
2. select the 3rd photo in that folder.
3. post that photo with the story behind it
4. then challenge 3 blogging friend to do the same.


Photobucket



Last Day @ Bukit Goh, Kuantan
Program Anak Angkat 2009

1st time lisa dapat family angkat!
Best la jugak sbb lisa dapat kenalan2 baru
and jugak adq2 baru.. :)

Pastu tengok LINTAH la,
nak pegang tpi takut kena isap je..huhu
Jalan2 kat kawasan kampung tu
(maklumlah lisa mmg takde kampung)
P kandang kambing,
Cat baru tadika - di mana stoking lisa tertinggal kat situ..haha
*kesian sama dak2 tadika tu bila dorg jumpa stoking tu ;p

Tapi lisa..
Rindu kat Pa n Ma kat Bukit Goh,
bila la lisa dapat jumpe dorg lagi..
Maafkan lisa Pa & Ma,
Maafkan akak, Ada & Anip
sbb tak sempat nak jumpa buat kali terakhir sblum balik KL
kalau ada masa n jodoh kita kan jumpa lagi~ Insya Allah =)
Harap2 sume kat rumah sihat2 belaka.


alyzv~ rindu kuantan da pulak..huhuh

2 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hehE, ensem la sangat ;)
thanz yer sudi jawab tag nie..nice! suka mmbaca..best kan pGalaman j0in program2 cam tu..nasib malang la sape yG jumpe st0king tu! kui3.. ;0

kenwooi said...

this tag is fun =)