Monday, March 29

TAG I'm It!

Yes! seperti yg tercatat dalam 'tajuk' tu
Lisa kena tag from Matt Leopardus nie  
penat dah ku berlari2, dan akhirnya lisa terkena gak tag ni..huhu
 Jadi..ni la antara soalan2 yg lisa kena jawab tok tag nie..
(my first tag!) ;p


Siapakah diri anda di rumah?

The Lion!haha 
I'm the one n only daughter in the family (anak sulung)

Siapakah diri anda di samping rakan?

The Bookworm..kot..? try tnye dorg..

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai:

1. Anugerah Naib Canselor UiTM =)
2. Jadi CPA..insya Allah
3. My own Theme Park!hahaha
4.Mini Cooper S...!!hehe
5.Sony VAIO or iPhone..!!

Siapakah nama pasangan anda?
Azir Iskandar Eddy Waluyo

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda:

1. Senyuman dia
2. Rambut dia - kerinting mcm MatsuJun..comel :D
3. Cara dia bercakap n dia hormati dgn org2 tua
4. Perwatakan yg gila2
5. Kuat n tabah dalam apa jua yg dia buat

Bilakah tarikh anda couple?
21hb Januari

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

erm..ada la beberapa..tapi takkan nak cite kat cini kot kan..

Lagu tema cinta anda:

A Whole New World (a song from Aladdin)

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

hanya dirinya yg tahu, n bila perubahan tu berlaku bukan hanya lisa sorang yang akan nampak~ ;p


Fuh..penat tol menjawab soalan berani mati nih..huhu
jadi lisa nak kena tag lagi 10 kawan tok jawab soalan2 diatas nie pulak yek..
Jawab jangan tak jawab!
1. Sue 
2. Boo
5. Emil
7. Aqi
9. zaty
10. pak dogol

Sila2 la balas tag nie yek..mekasih ^^,


4 comments:

Matt said...

thanks jwb :)

Alyssa Villamor said...

hehe ur welcome n thanks for tagging..
it was fun ;)

batchiwa. said...

Lisaaaa kalau org yg takde pasangan camane? Heee tag neh susah utk org single lar lisa ;p

Alyssa Villamor said...

hehe awk goreng je takpe basirah ;p