Sunday, December 20

Aku dan . . . Photo Contest


Lisa pe ni lisa??Photo Contest? Best ke??
Best la kot, join je la...hehehe


Ni la contest anjuran cik yg minat violetroses..kalu ade lagi yg nk join, meh la same2,
Just for Fun!(maklumat contest ni ade dalam link)


<--- So..here's my entry cik yujar


Mesti ada yg tanya kenapa Aku dan Pink..
dan kenapa bukan Aku dan Dia ke
Aku dan Chenta ke dll..
Jawapanku..klise sgt da kot! 

Well..Aku dan Pink dalam pic ni ade byk makna nye..

Kesahnye gini:
Pic ni diambil oleh kawan kepada jejaka yang dalam gamba nie (sebab time ni dia jadik paparazzi kiteorang! haha)

Dalam banyak2 gamba yg si paparazzi snap tu, ni la yang paling menarik bagi lisa..
Mase tengok balik pic nie, npk cam ktorg berdua ni macam skandal lak..sbb tu lisa suka gmba nie!!
(Sebab pic ni akan buat org tertanya2 siapakah jejaka yang bersama lisa tuu??Lisa berlaku curang pada bf dia kah?NI bf lisa yg kebrapa lak nie??Uii playgirl gak lisa nie..huhuhu)

Sooo..kenapa Pink?bukan Purple?bukan Red?

Coz nama samaran jejaka tu ialah 'Pink' (ni betul tak tipu) DAN 
lisa sebenarnya antara salah 1 peminat warna PINK DAN
(perasan tak) payung tu warna PINK (thats my payung) hehe

Betul tak lisa kata banyak makna tersirat dalam gamba nie kan3..

hehe ok2 kalu ade yg nak tahu siapa jejaka kat lam gamba nie, wajah dia ada lam banner blog lisa nie (faham2 la yek rakan2 ku)  ;)

alyzv~a picture tells a thousand words

2 comments:

nn said...

gambar ni memang menarikkk!!!! i loike pink tooo :)

Alyssa Villamor said...

hehe thx nn =)