Thursday, June 4

hatiku puas gumbira!!!

yay!!finally..after my long wait~
i get what i've always wanted..
well..not exactly an iphone...tu kene tggu lagi 3tahun la kot!!
n by then mgkn ade yg lagi canggih dr IPHONE tuh..

It is a brand new HDD!!yay!!
400GB for only RM225
ok la tu, xde lari sgt dari budget lar~~rm200+
okeh la tu!!
at least now i dont have to keep borrowing my bro's HDD!!

which is only 320GB!
hah amik engkau!akak menang!! hahaha *evil laugh*
if ade yg lagi murah, pls dont tell k
coz then i will regret buying this one..
so,just keep it to ya self kay ;)

anyway,with so much disk space
i can finally sedut/cilok all my friends movies, n games, n mp3!!
espacially from KAK YUSH yg gile men-download2 tu!



Besides that....
another happy surprise..
I hav a New old HP..
heh..pelik jek bunyinye ek..
my bro's SE W660i is mine now!


ntah nape tibe2 adq ku menjadi baik..
mentang2 dia dpt hp baru (SE W595) yg lagi canggih!!
hp lama dia bg akak dia..
tp kire OK la tu.. kot.. =D


hey but i still miss my OLD hp
SE W380i...my most favorite hp
it's a flip phone, purple, n walaupun speaker da xberfungsi
n payah gile nk recharge!
da byk kenangan dgn hp tu...
~W380i sebagai pengganti hp nokia yg kene curik oleh makcik indon ane tah @ Kuantan tahun lepas

soo..overall
i hav 2 new things!
HDD n HP..
walaupun lisa mmg xkesah gune hp yg cmne pn
lisa sbnrnya da muak tgk hp canggih2 nie..

however my target skng.. Apple Iphone..!!





No comments: